Klawisze Dostępności
Internetowy Biuletyn Informacji Publicznej, zbudowany jest na zasadzie drzewa. Uporządkowana w odpowiednich działach treść pomaga w intuicyjnym dotarciu do interesującej informacji. Nad ich aktualnością pieczę sprawuje Administrator Systemu i podległa mu Redakcja biuletynu.
Pragniemy przypomnieć, że Biuletyn Informacji Publicznej to urzędowy publikator teleinformatyczny, składający się z ujednoliconego systemu stron, na których zostaje udostępniona informacja publiczna. Podstawowym zadaniem biuletynu jest ułatwienie dotarcia do informacji publicznej, dokumentów, uchwał oraz do kompetentnych osób w danym urzędzie.
Chętnie poznamy wszelkie Państwa sugestie związane z tworzeniem Biuletynu. Jesteśmy głęboko przekonani, że Państwa uwagi przyczynią się do usprawnienia prac związanych z budową BIP oraz zapewnienia komfortu korzystania z biuletynu przez użytkowników.
Z wyrazami Szacunku,
Administrator Biuletynu.
Wyszukiwarka zainstalowana w górnym pasku nagłówka, przeszukuje tylko zasoby tego Biuletynu. Nie można w niej wyszukiwać innych informacji, jak tylko związanych z danymi publikowanymi w niniejszym serwisie. Aby szybko dotrzeć do potrzebnej informacji należy wpisać słowo kluczowe, kojarzące się z informacjami, które chcą Państwo znaleźć, np: "podatki" lub "uchwały". System wyszukiwawczy skieruje Państwa do działu, gdzie znajdują się interesujące Państwa informacje.
Każdą stronę biuletynu można wydrukować lub zapisać na lokalnym komputerze. Dotyczy to również każdego dokumentu zamieszczonego w formie załącznika, znajdującego się na danej stronie. Wszystkie załączniki są publikowane w kopiach, zgodnych z oryginalnymi wersjami dokumentów.
Rejestr zmian znajdujący się na dole każdego opublikowanego dokumentu, pozwoli zapoznać się, z jego wszelkimi poprawkami, modyfikacjami i starszymi wersjami. Rejestr zmian to budowane automatycznie archiwum, które nie może być modyfikowane przez administratorów biuletynu. Zawsze można zapoznać się z poprzednią wersją danego dokumentu.
System nawigacyjny serwisu zbudowany jest na zasadzie drzewa, które rozwija się po kliknięciu na dany link. Każdemu działowi i dokumentowi mogą towarzyszyć załączniki, które można otworzyć, zapisać na dysku komputera lub na nośniku zewnętrznym lub wydrukować.
Redakcja strony: Instrukcja obsługi BIPRejestr zmian
Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl